مِن‌باب اتفاقات اخیر

به نام حق پاک و سِرِشت


شرایط بگونه‌ای شده که نمیشود واقعیت یا حقیقت و دروغ یا نیرنگ رو از هم تشخیص داد.
انقلاب ۵۷ حکومت اسلامی یک انقلاب رو برگشت به عقب بود ؛ ایران پیشرفت نکرد ، ایران قدرت جهان نشد و و و .
اما حالا با تمام اتفاقات بد و خوب برای ایران عزیزمان ، به دهه چهارم انقلاب رسیدیم ؛ به نظر بعضی از کارشناسان سیاسی انقلاب ایران را نمیشود تحول یا انقلاب دانست / چرا چگونه!؟؟

انقلاب یعنی تحول در نظام سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، تحولی رو به پیشرفت ؛ حکومت ایران در این سه زمینه پیشرفت که نداشته بلکه پسرفت داشت ؛ انقلاب یعنی نابودی نظام کهنه و فرسوده و جایگزینی نظام قدرتمند و نوین.

من نماینده مردم ایران هستم _ اتفاقات بد ۲۳ ، ۲۴ و ۲۵ آبان یک حرکت مضحک در نوع اعتراض بود.
آری ، اعتراض حق همه‌ی مردم ایران و جهان است اما نه اعتراض به نوع اغتشاش و شورش که باعث تخریب اموال مردمی و دولتی بشه ؛ در هر صورت این بر گردن مردم است تا خسارات رو باید پرداخت کنند.
اعتراض یک روال و شرایط و قوانینی رو داره که باید در چارچوب و قالب اون پیش رفت نه یک تحصن در خیابان و بسته نگه داشتن خیابان تا به نوع اعلام کنند ما هم معترضیم. اعتراض به کجا؟
اعتراضی که منجر بشه آمبولانس دیر به مقصد برسه و‌ مریض فوت کنه رو باید سرکوب کرد.
معترض به چی ؟ معترض به کی ؟

خب اعتراض باید جوری باشه نه مردم نه دولت و‌ حکومت ضرر جانی و مالی ببینند ؛ اگر معترضید خب بریزید در خیابان و شعار دهید شعار .
شعار به حکومت شعار به دولت و و و 

مردم ایران نمیتونند پذیرای اراجیف مضحک و توهین‌آمیز یک ایرانی وطن فروش یا یک اجنبی متجاوز به حریم شخصی سرزمین ایران باشند ، اگر مردم ایران حکومت و دولت را هم قبول نداشته باشند اما از سنی و شیعه تا مسیحی و بهائی و زرتشتی برای یک‌ وجب از خاک ایران خون میدهند.

مردم ایران بر سر خاک و حریم ایران با کسی مدارا نمیکنند حالا این متجاوز چه حکومت باشد چه دولت باشد چه منافق و کافر یا دیندار باشد چه اغتشاش‌گر و وطن‌فروش یا اجنبی باشد.


_پاسبان پارسی
۲۸آبان ماه یکهزار رو سیصد و نود و ۸ 😊

بله، به نظر میاد شما بیشتر نگران حکومتی تا مردم. مردم باید هزینه اعتراضات رو بدهند.

دوست عزیز، تنها شیوه ای که حکومت می تونه اعتراضات رو مهار بکنه این هست که خودش از طریق عوامل خودش اعتراضات رو به اغتشاش تبدیل کنه. بعدش بهانه ی کافی برای سرکوب سخت رو داره. هم چشم مردم می ترسه (چون به اموالشون آسیب می رسه)، هم دیگه کسی نمی تونه از اعتراض حمایت کنه چون دیگه تبدیل به شورش شهری شده.

شاه بیت حرف همه حکومتی ها این هست که اعتراض خوبه اما اغتشاش نه!

اما مسئله اینه که حکومت مطلقا نمی تونه اجازه بده ملیون ها ایرانی بیان توی خیابون و تظاهرات سکوت بکنند و بعد برگردند خونشون. روزی که این اتفاق بیافته فاتحه شون خونده است. بنابراین حتی اگه همین فردا همه ی ایرانی های معترض بیان بیرون تا در سکوت راهپیمایی کنن، حکومت خودش چهارتا اوباش رو می فرسته وسط که اغتشاش کنن و به بهانه اونها همه رو برگردونه خونه هاشون. ملت هم که دیدن نتیجه حتی راهپیمایی سکوتشون تبدیل به شورش شده ترجیح میدن از خیر اعتراض کردن بگذرند.

تو چهل سال همیشه بازیشون همین بوده

حالا شما بیا اینجا فلسفه بافی کن ...

کجای نطق و بقول شما فلسفه بافی من بوی طرفداری از حکومت رو میداد؛ من همه‌جا میگم نه طرفدار این حکومتم نه ضدشون اما بهای تمام خرابی‌ها رو این حکومت از مردم میچاپه همونطوری که ۴۰ سال چپاول کرد.

اعتراض درست و به حق باشه من خودم صف اول همیشه ایستاده‌ام حالا من کار ندارم سیاست های مزخرف حکومت در قبال اعتراضات چیه/ 
مَخلص کلام ... من اینو همه جا میگم اگر اینها حق انقلاب داشتند ما هم حق انقلاب داریم ولاغیر... اما کو اشخاصی که مبارزه کنند؛ نه نیستند کسانیکه بی‌پروا باشند...😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
‹ به بلاگ ‹ خودکشی💀 › خوش آمدید...😊 ›
آزادی بیان رو در قالب ادبیات تجربه کنید...

اگر کلمه خاصی‌تو سرته از طریق
کادر جستجوی پایین ، اون کلمه رو پیدا کن.↓↓↓
پیام های کوتاه