حقانیت بر حرف من

من زنده ام ؟؟ دقیق نمیدونم

شک ، همه چیز رو بست

من میگم نیست با دلیل

تو بگو خدایی این وسط هست

 

***

 

من آسمون آبی رو دیدم

که پر نقش ابرهاست

این دلیل طبیعته بر حقیقت

تو فکر میکنی خدا خالق فضاست

 

***

 

من میگم انسانیت

شاید باشه بهتر از افراط

تو بگو بهم کافر دیندار

تو برام خدا رو کن اثبات

 

***

 

من حق را میدانم بر عمل

که وحشیانه ترین اعمال فکر است

تو بگو مرتد و از دین خارج شده

من میگویم خدا خالق عمل س*ک*س است

 

***

 

که چگونه هم س*ک*س هم تجاوز

خوبی و بدی را میکند درهم

اگر او قادر مطلق است

چگونه خوبی و بدی میشود برهم - سوار

 

***

او خالق بدیست ، او خالق گناه ست

چون او قادر مطلق است

شیطان ، آدم و حوا بهانست

او رخت بر تیشه انسان بَست

 

 

 

این داستان همچنان ادامه دارد.

 

 

 

_پاسبان پارسی

خدا خالق همه‌چیزه. این ما هستیم که تصمیم میگیریم کدوم رو انتخاب کنیم. اون بهمون عقل داده تا بهترین هارو انتخاب کنیم. اما یه جاهایی اشتباه از ماست.

 

سپاس بابت نظر ...




من آتئیست هستم.😊💜

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
‹ به بلاگ ‹ خودکشی💀 › خوش آمدید...😊 ›
آزادی بیان رو در قالب ادبیات تجربه کنید...

اگر کلمه خاصی‌تو سرته از طریق
کادر جستجوی پایین ، اون کلمه رو پیدا کن.↓↓↓
پیام های کوتاه